• Aktuelt

    -

    læs mere
  • Ferie & lukkedage

    læs mere
  • Vaccinationer

    læs mere
  • Brugeroprettelse

    Tryk på “SELVBETJENING” i menuen til højre. Herefter kommer du videre til klinikkens e-portal Første gang du besøger e-portalen, skal du oprettes som bruger. Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Opret mig som bruger” under teksten til højre for cpr nummer boksen. Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er Continue Reading

    læs mere
  • Selvbetjening

    Læs nærmere her

    læs mere

Praktisk info

Akut sygdom: 

Ved akut sygdom skal tidsbestilling altid ske telefonisk og man kan her påregne en tid samme dag til en afgrænset problemstilling.

Ring gerne i telefontiden kl. 8-8.45, så vi har bedst mulighed for at planlægge din tid.

Vi har ikke åben konsultation.

 

ALARMCENTRALEN:

Ved akut livstruende sygdom skal du ringe 112.

 

Telefontid: 

Læger/ Sygeplejerske: Der er telefontid alle dage fra kl. 8-8.45 hvor du kan komme i kontakte med lægen og/eller sygeplejersken.

Telefontiden bør anvendes til fx prøvesvar, vurdering af akut sygdom mm. Der kan IKKE foretages medicinbestilling i dette tidsrum.

 

Sekretær: Fra kl. 8.45 – 10.00 og fra kl. 12.00 – 13.00 kan du bestille medicin, tider til konsultation mm.

 

AKUT telefon fra kl. 10-12: Ved et akut opstået problem eller forværring af tilstand, kan klinikken træffes på et akutnummer som oplyses på telefonsvareren.

 

Åbningstider:

 

Der er konsultation alle dage fra 8.00 – 14.00, onsdag dog også fra 15-17.

Der er åbent i receptionen hver dag fra kl. 8.00 – 14.00.

Vi holder pause fra kl. 10.00 – 10.30 samt fra kl. 13.00 – 13.30.

 

Medicinbestilling / Receptfornyelse:

Vi opfordrer til, at man så vidt muligt foretager elektronisk receptfornyelse.

Medicinbestillinger skal bestilles på “Medicinmodulet” via vores hjemmeside eller den App som hedder “Min Læge”.

Kan den faste medicin ikke genbestilles på “Medicinmodulet” skal der tages telefonisk kontakt til sekretæren.

Der må ikke sendes E-konsultationer til lægen eller personalet herom.

 

Recepter der er ordineret af speciallæger eller læger på sygehuset, fornyes af de respektive speciallæge og sygehusafdelinger, så længe du bliver fulgt der i et ambulant forløb.

Først når forløbet der er afsluttet må vi udskrive disse recepter. Ovenstående er som følge af de regler der er bestemt af Styrelsen for Patientsikkerhed.

Recepter på sovemedicin, beroligende og stærkt smertestillende medicin som fx Morfin og Tradolan samt ADHD medicin kan ikke bestilles elektronisk, men kun ved personligt fremmøde i klinikken.

 

E-konsultationer: 

Konsultation via e-mail er kun til korte og præcise spørgsmål. Svar kan kun forventes inden for 5 hverdage.

Ved akutte spørgsmål skal der altid tages telefonisk kontakt til klinikken.

 

Medicin skal IKKE bestilles via e-konsultation, men via “Medicinmodulet”.

Hvis medicinen ikke kan bestilles via “Medicinmodulet”, skal der tages telefonisk kontakt til klinikken.

 

Videokonsultationer: 

Vi anvender videokonsultation i klinikken, men kun efter aftale.

Videokonsultationer foregår via “Min Læge” App’ en der kan downloades gratis til smartphones.